Díky těmto jednoduchým hostitelským nástrojům můžete přilákat víc hostů
Přednosti
Videoklipy vám pomůžou zážitek zviditelnit
Propagační akce jsou skvělou možností, jak přilákat hosty
Přidáním bezbariérových prvků můžete oslovit větší počet hostů
Chcete oslovit víc hostů a přilákat víc rezervací svého zážitku? Navrhli jsme různé hostitelské nástroje – od propagačních akcí po soukromé rezervační odkazy – které vám s tím pomůžou.
1. Přidejte video se zajímavostmi
Pokud fotka vydá za tisíc slov, představte si, jakou hodnotu může mít video u vašeho zážitku s osobní účastí! Vyberte pět až deset klipů, které se vám líbí, a nahrajte je prostřednictvím karty Video v sekci Zážitky. Vytvoříme z nich krátké video s hudbou, abychom váš zážitek zvýraznili.
2. Povolte rezervace soukromých skupin
Tento nástroj vám umožňuje nabízet zážitek soukromým skupinám. Pokud si chce někdo rezervovat zážitek pro celou skupinu, může si rezervovat všechna místa najednou. To může být užitečné, pokud chcete nabídku zpřístupnit většímu počtu hostů.
Firmy a jiné skupiny můžou filtrovat výsledky vyhledávání tak, aby se jim zobrazily zážitky umožňující rezervace soukromých skupin – a zpřístupnění zážitku těmto skupinám znamená, že se přesně v těchto výsledcích vyhledávání bude objevovat. Můžete také vytvořit rezervaci speciálně pro přátele, rodinu nebo ostatní hostitele.
3. Přijměte flexibilní storno podmínky
Výzkum Airbnb naznačuje, že hosté často preferují flexibilní storno podmínky, protože to snižuje stres z plánování a umožňuje jim to rezervovat zážitky spontánněji. Hostitelé mají na výběr ze dvou různých možností storno podmínek. Když si zvolíte ty flexibilní, můžete tak svůj zážitek zatraktivnit.
4. Nabídněte výhodnou slevu na nové zážitky
Když vytvoříte nový zážitek, můžete ho po omezenou dobu nabízet za nižší cenu. To může povzbudit lid k rezervování zážitku předtím, než budete mít dostatek hodnocení.
První hosty taky požádejte o hodnocení, čímž může zvýšit důvěru potenciálních hostů v kvalitu zážitku a získat tak víc rezervací. Výzkumy Airbnb naznačují, že mezi zážitky, které během prvních 30 dnů obdržely více než 5 hodnocení, a nárůstem počtu rezervací během prvních 6 měsíců, existuje korelace.
Nechte si poradit od hostitelů, jak přistupovat k vývoji cenové strategie
5. Jak sdílet nabídku zážitku pouze pro zvané
Zatímco soukromé rezervace znamenají, že váš zážitek si může pro skupinu rezervovat kdokoliv, nabídky pouze pro zvané jsou před veřejností schovány. Zážitky pouze pro zvané můžete použít k otevření konkrétních termínů pro první zájemce, pro zkušební zážitky a jiné zvláštní příležitosti, na které můžete pozvat rodinu a přátele pomocí soukromého odkazu.
Stejně jako u propagačních akcí pro nové zážitky vám může vytvoření nabídky pouze pro zvané pomoct získat klíčová první hodnocení.
6. Vyzkoušejte různé cenové strategie
Pomocí tohoto nástroje můžete nabídnout stejný zážitek za různé ceny. Je to způsob, jak experimentovat s cenami a povzbudit víc hostů, aby váš zážitek vyzkoušeli.
Například o víkendech může být po vašem zážitku vyšší poptávka, takže víkendová místa můžete nabízet za vyšší cenu. Obdobně můžete zvážit snížení ceny ve dnech nebo v dobách, kdy je poptávka nižší. Vyzkoušejte to nejprve na několika termínech a sledujte, jak hosté zareagují.
7. Nabídněte propagační akce pro včasné zájemce
Hosty můžete pobídnout k rezervaci taky tím, že těm, kteří si rezervují místo více než 2 týdny předem, nabídnete slevu. Zážitky si můžete naplánovat s měsíčním předstihem, a pokud si ho hosté rezervují v rámci promoakce, zajistí si nižší cenu.
8. Hostěte zážitek vhodný pro rodiny s dětmi
Můžete se rozhodnout, že budete přijímat hosty mladší 18 let v doprovodu dospělé osoby. Tím můžete přilákat rezervace větších skupin nebo rodin.
To je obzvláště užitečné, pokud je váš zážitek třeba prohlídka města nebo kurz malování, které můžou rodiny absolvovat společně. V případě, že zážitek není ideální pro miminka nebo batolata, můžete si u zážitku nastavit minimální věk hostů.
9. Přidejte nástroje pro usnadnění přístupu
Když k nabídce přidáte bezbariérové prvky, jako jsou bezbariérová koupelna, asistenční technika či prvky pro neslyšící, pomůžete tak hostům, kteří hledají zážitky splňující jejich specifické potřeby. Tyto funkce můžete povolit úpravou požadavků na hosty a přidáním environmentálních prvků, komunikačních prvků a dalších.
Náš průzkum ukazuje, že hosté považují tyto funkce za užitečné. V období od července do září 2021 více než 300 000 hostů použilo k vyhledávání ubytování filtry bezbariérového přístupu.* Když je ke svým nabídkám přidáte, budou si váš zážitek moct rezervovat i hosté s handicapem.
Zjistěte víc o bezbariérových prvcích
*Podle interních globálních rezervačních údajů Airbnb.
Přednosti
Videoklipy vám pomůžou zážitek zviditelnit
Propagační akce jsou skvělou možností, jak přilákat hosty
Přidáním bezbariérových prvků můžete oslovit větší počet hostů