Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návody
Hostitel

Aktualizace tvých nabídek v programu Airbnb Luxe

Pro hostitele Airbnb Luxe jsou k dispozici samoobslužné nástroje, které jim usnadní okamžité a přesnější aktualizace obsahu nabídky. Stav a obsah nabídky ubytování můžeš kdykoliv aktualizovat na svém účtu v sekci tvé nabídky. Tato samoobslužná funkce je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a jde o rychlý a snadný způsob, jak něco změnit bez čekání na pomoc od našeho týmu.

Je důležité, aby byla tvá nabídka na Airbnb vždy přesná a aktuální. To zahrnuje informace, jako jsou ceny, dostupnost a jakákoliv pravidla nebo požadavky, které se týkají tvých hostů nebo nabídky. Nepřesné nebo neuvedené informace můžou vést ke zkreslení, nespokojenosti hostů během pobytů a negativním hodnocením.

Při provádění zásadních změn měj na paměti, že můžeš významně ovlivnit nadcházející pobyty hostů a že musíš vždy dodržet původní podmínky rezervace. Doporučujeme ti co nejdříve převzít iniciativu, kontaktovat své hosty a/nebo designéra pobytů, o změnách je informovat a také je informovat o případných alternativách, které jim můžeš nabídnout.

Podrobnosti nabídky

Na kartě Podrobnosti nabídky můžeš popsat svou nemovitost a ukázat její nejdůležitější prvky. V této sekci můžeš nakonfigurovat, jak se tvá nabídka bude zobrazovat na mapě, a uvést podrobnosti pobytu, jako jsou pokyny k příjezdu a ubytování, nabízené služby, vybavení, a zda jsou v ubytování nějaké bezbariérové prvky. Pro kontrolu nebo potřebné úpravy jdi na Nabídky a vyber tu, kterou chceš upravit.

    Tipy na psaní obsahu určeného pro hosty

    Hostům můžeš tykat, ale vždy po sobě zkontroluj gramatiku a interpunkci.

    Nepoužívej slovo „klient“, ale raději „host“.

    Poloha

    Označení na mapě

    Výběrem jedné z těchto možností určíš, jak se bude poloha tvého ubytování zobrazovat potenciálním hostům:

    • Přibližná lokalita: Hostům, kteří hledají ubytování, ukážeme jenom přibližnou polohu tvé nabídky. Hosté uvidí sousedství a jak daleko jsou památky, zastávky hromadné dopravy a další zajímavá místa. Jakmile budou mít potvrzenou rezervaci, ukážeme jim přesnou polohu a adresu.
    • Přesná poloha: Hostům, kteří hledají ubytování, ukážeme přesnější polohu tvé nabídky. Uvidí malý kruh ohraničující přesnější oblast, ale pořád jim neukážeme přesné místo. Přesnou polohu a adresu jim ukážeme, až budou mít rezervaci potvrzenou.
    • Pokyny: Aby hosté snadno našli tvou nemovitost, doporučujeme uvést podrobné pokyny k jízdě z nejběžnějšího letiště / přístavu / vlakového nádraží.

    Tipy, jak sepsat pokyny:

    • Uveď GPS souřadnice nemovitosti.
    • Použij názvy ulic a/nebo orientační body, aby pokyny dávaly smysl člověku, který v této oblasti nikdy nebyl (a nekopíruj např. pokyny z Google Maps, které uvádějí jen vzdálenosti). Obzvlášť důležité je to v případě, kdy umístění nabídky není přesně popsáno standardními systémy GPS.

    Informace pro hosty

    Pokyny k příjezdu

    Vyber u nabídky příslušný proces příjezdu a ubytování a uveď veškeré další podrobnosti, které můžou hosté potřebovat, jako je kód k bráně nebo tlačítkovému ovládání dveří.

    Pokud se s hosty při příjezdu setká zástupce, popiš, jak funguje typická uvítací/orientační prohlídka. Příklady relevantních informací, které je dobré uvést:

    • Kdy a kde dojde k uvítání?
    • Jaké informace (např. související s vybavením) by měl zástupce hostům určitě poskytnout?
    • Je zahrnuta přeprava z letiště?
    • Mají hosté někoho informovat, až budou vyjíždět z letiště?

    Příklady pokynů k příjezdu:

    • Až budeš hodinu cesty od ubytování, zavolej laskavě svému kontaktu na místě, znovu mu potvrď, kdy dorazíš, a domluvte se na podrobnostech příjezdu. Pokud budeš mít zpoždění, zavolej znovu a předpokládaný čas příjezdu upřesni.
    • Pokračuj k vile podle popisu trasy v samoobslužném procesu ubytování. Kód uzamykatelné schránky na klíče je 1234.

    Domácí příručka

    Promyšlená domácí příručka pomůže zajistit, aby se u tebe hosté cítili jako doma. V této sekci uveď pokyny k odjezdu a kontaktní údaje zástupce na místě.

    Formát kontaktních údajů zástupce na místě:

    Jméno, titul, telefonní číslo (včetně předvolby země)

    Nastavení rezervací

    Žádost o rezervaci: Až ti někdo pošle žádost o rezervaci, dozvíš se to z e-mailu, který ti pošleme z adresy automated@Airbnb.com. Na přijetí nebo zamítnutí žádosti o rezervaci budeš mít 24 hodin. Pak její platnost vyprší. Dokud žádost o rezervaci nepřijmeš nebo nezamítneš, bude daný termín ve tvém kalendáři zablokován, a ostatní hosté o něj nebudou moct požádat.

    Okamžitá rezervace: Umožňuje hostům rezervovat tvé ubytování ještě rychleji, aniž by tě museli kontaktovat ohledně dostupnosti. Pravidla a požadavky si nastavuješ předem. Přečti si víc o tom, jak Okamžitou rezervaci využít.

    Pokud je Okamžitá rezervace vypnutá, měj na paměti následující:

    • Můžeš dostávat méně rezervací: Nabídky s Okamžitou rezervací se objevují výš ve výsledcích vyhledávání a může je vidět víc hostů.
    • Každou žádost o rezervaci budeš muset přezkoumat osobně: Když je Okamžitá rezervace vypnutá, rezervace nejsou přijímány automaticky.
    • Na každou žádost musíš odpovědět do 24 hodin: Pozdní reakce můžou mít vliv na pozici tvé nabídky ve výsledcích vyhledávání.

      Domácí pravidla

      V této sekci můžeš upravit obecná domácí pravidla platná pro každou z tvých nabídek, včetně toho, jestli je tvé ubytování vhodné pro děti, jestli si hosté můžou přivézt domácí mazlíčky, zda můžou v ubytování kouřit nebo jestli u tebe můžou pořádat oslavy. Nezapomeň případně uvést i veškerá další pravidla specifická pro tvé ubytování.

      Podmínky a pravidla

      V této sekci si můžeš nastavit storno podmínky a také to, zda si můžou hosté tvé ubytování rezervovat okamžitě. Pokud chceš storno podmínky upravit, projdi si nejprve sekci Storno podmínky hostitele. Upozorňujeme, že nové storno podmínky se budou týkat pouze budoucích rezervací.

      Pomohl ti tento článek?

      Související články

      Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
      Přihlásit se nebo se zaregistrovat