Využijte hodnocení od hostů ke zlepšení

Pojměte zpětnou vazbu jako příležitost k růstu.
Od Airbnb dne 26. úno 2024
2minutové čtení
Aktualizováno 26. úno 2024

Lepší hodnocení můžou vést k většímu počtu rezervací a vyšším výdělkům. Jak se postavit k procesu hodnocení a proměnit připomínky hostů ve vylepšení.

Požádejte o zpětnou vazbu

Ukažte hostům, že jste odhodláni se zlepšit, a vyžádejte si od nich zpětnou vazbu.

  • Při odjezdu pošlete naplánovanou zprávu. Požádejte hosty o soukromou zpětnou vazbu, včetně konkrétních nápadů, jak by mohla být jejich zkušenost s vaším ubytováním ještě lepší.

  • Hodnoťte své hosty. Připomene jim to, aby veřejně ohodnotili i oni vás. Na vzájemné ohodnocení máte čas 14 dní od hostova odjezdu.

Poučte se z hodnocení a recenzí

Osvojte si jednoduchý proces určování, které návrhy vyslyšíte a zapracujete.

  • Čtěte všechna hodnocení. Děkujte hostům za jejich příspěvky a zvažte, co má pro vaše ubytování, jeho funkčnost a pro ostatní hosty smysl.
  • Věnujte pozornost hvězdičkovým hodnocením. Hosté můžou zanechat hvězdičkové hodnocení v konkrétních kategoriích a vybrat ze seznamu, co se povedlo, a co by se naopak dalo zlepšit. Všímejte si, co se opakuje – když například hosté v hodnocení čistoty opakovaně vybírají „nadměrný nepořádek“ nebo „nejasné pokyny“ při hodnocení příjezdu.

Neustále vylepšujte

Vždy je možné vylepšit to, co hostům nabízíte.

  • Reagujte na hodnocení. Když hosté přijdou s nějakými návrhy, odpovězte jim a poděkujte za ně. Dáváte tím najevo, že berete zpětnou vazbu vážně. Pokud hostovi odpovídáte na veřejné hodnocení, objeví se vaše odpověď přímo pod ním.
  • Soustřeďte se na řešení. Když nastane problém, identifikujte hlavní příčinu a zjistěte, co můžete ovlivnit. Příliš tmavou místnost například můžete oživit pomocí lamp, stínomilných rostlin nebo zrcadel.
  • Podělte se o zpětnou vazbu se svým týmem podpory. Spoluhostitelům a lidem zajišťujícím úklid bude možná nutné dát dodatečné pokyny. Pokud například hosté najdou na gauči drobky, předejte informaci tomu, kdo vám pomáhá s úklidem.
  • Nabídku aktualizujte. Hodnocení obvykle odrážejí, jak přesně jste splnili očekávání. Snažte se, aby vybavení, fotky a popis nabídky přesně odpovídaly tomu, co aktuálně nabízíte.

Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

Airbnb
26. úno 2024
Bylo to užitečné?