Návody
•
Host
Žádost o finanční náhradu
Žádost o finanční náhradu
Případné žádosti o náhradu jakékoliv částky před pobytem nebo po něm vyřídíš prostřednictvím Centra řešení problémů. Pouze upozorňujeme, že u některých pobytů v hotelu nemusí být Centrum řešení problémů k dispozici.
Před odesláním žádosti do Centra řešení problému ale doporučujeme nejdřív s hostitelem probrat výši náhrady ve vláknu zpráv. Pokud se nicméně s hostitelem nedohodnete, budeš moct požádat o pomoc při vyjednávání Airbnb. Aby byly splněny podmínky v souladu s Podmínkami pro změnu rezervace a vrácení peněz, musíš problém nahlásit Airbnb do 72 hodin od chvíle, kdy se o něm dozvíš.
Pamatuj: Na podání žádosti přes Centrum řešení problémů máš 60 dnů od data odjezdu.
Pomohl ti tento článek?
Související články
- Host
Co ti bude vráceno, když zrušíš rezervaci
Přečti si víc o své finanční náhradě za zrušený pobyt nebo zážitek. Sledování finančních náhrad a dokladů o zaplacení
Kdo rád hledá účtenky v přeplněné peněžence? Nikdo. Jsme tady, abychom ti to ulehčili.