Tvá hodnocení od hostitelů
Hodnocení jsou skvělým způsobem, jak ti můžou hostitelé po skončení pobytu poskytnout zpětnou vazbu. Hodnocení taky pomáhají naší širší komunitě hostitelů zjistit, co můžou očekávat. Uvidí totiž předchozí hodnocení z kategorií čistota, domácí pravidla a komunikace.
Tady uvidíš, co získání hodnocení obnáší, a taky co si hostitel může přečíst, když žádáš o pobyt nebo už máš nějaký zarezervovaný.
Hodnocení od hostitele
V rámci nepovinného procesu hodnocení tě můžou hostitelé ohodnotit 1 až 5 hvězdičkami ve třech kategoriích: čistota, domácí pravidla a komunikace. Podobně jako hodnocení hvězdičkami pro hostitele jsou i tato hodnocení kategorií spojena do průměrného hodnocení za pobyt.
Tvé podrobné hodnocení za minulé pobyty, stejně jako celkové průměrné hodnocení a průměrné hodnocení z jednotlivých kategorií, si hostitel může přečíst pouze tehdy, když u něj požádáš o pobyt nebo už ho máš zarezervovaný. U kategorií, které mají pozitivní hodnocení (4–5), se objeví fajfka a u těch s negativními hodnoceními (1–3) se bude zobrazovat varovná ikona.
Hodnocení jsou využívána mnoha způsoby:
- Současní nebo potenciální hostitelé se podle nich rozhodují, jestli mají žádost o rezervaci od hosta přijmout.
- Airbnb jejich pomocí určuje, jestli host splňuje požadavky hostitele na Okamžitou rezervaci.
- Taky díky nim zjistíme, jestli je návštěvník způsobilý jako zkušený host oprávněný rezervovat určité nabídky.
- A v neposlední řadě nám pomáhají kontrolovat, jestli se host řídí našimi základními pravidly pro hosty. Opakovaná nebo závažná porušení předpisů nahlášená prostřednictvím hodnocení nebo zákaznické podpory můžou vést k varování, suspendování nebo odstranění z platformy.
Veřejné hodnocení od hostitele
I když nejsou hodnocení povinná, když už se hostitel rozhodne ho poslat, musí ho zveřejnit. Hodnocení hostitele se ti ukáže na profilu, takže si ho bude moct přečíst každý, kdo na něj klikne nebo klepne.
Co se ti dařilo
Hostitelé mají taky možnost upozornit na to, co proběhlo hladce (např. ubytování v dobrém stavu a uklizené i po odjezdu, vynesené odpadky, užitečné zprávy, uctivé chování, reakce na zprávy atd.) Pokud poptáváš nebo rezervuješ pobyt, tvůj hostitel má možnost si zjistit, co ostatní hostitelé na tvých předchozích pobytech vyzdvihli. Pozitivní zpětná vazba se zobrazí vedle zaškrtnutí.
Co je třeba mít na paměti pro příště
Pokud ti hostitel udělí v kterékoli kategorii nízké hodnocení, požádáme ho o vysvětlení, co se u tvého pobytu nevyvedlo. Na základě této zpětné vazby ti Airbnb navrhne, jak se vyhnout problémům během příštího pobytu. Pokud poptáváš nebo rezervuješ pobyt, tvůj hostitel se může podívat na zpětnou vazbu z tvých předchozích pobytů. Negativní zpětná vazba se zobrazí vedle varovné ikony.
Soukromá poznámka od hostitele
Hostitel ti může poslat soukromou zprávu s další zpětnou vazbou. Při odpovídání mysli na to, že jeho zpráva je určena pouze pro tebe.
Související články
- Host
Odpověď na hodnocení nebo jeho zpochybnění
Na hodnocení můžeš veřejně reagovat, ale nemůžeš je odstranit. Hodnocení odstraňujeme pouze v případě, že porušují naše zásady psaní hodnoce… - Host
Zásady hodnocení Airbnb
Naše zásady zajišťují, že hodnocení psaná hosty i hostiteli budou užitečná, informativní a přesná. - Hostitel
Program zaručených výdělků
Airbnb nabízí novým hostitelům ve vybraných lokalitách záruku výdělku, když budou mít během prvních 90 dnů 10 a víc pobytů na Airbnb.