Efektivní komunikace

Posílejte hostům informace v důležitých okamžicích.
Od Airbnb dne 22. úno 2024
2minutové čtení
Aktualizováno 22. úno 2024

Srozumitelná a rychlá komunikace s hosty může přispět k jejich skvělému pobytu a být základem pozitivního hodnocení. Přistupujte k hostitelství na základě těchto tipů.

Začněte tím základním

Způsob vaší komunikace s hosty může ovlivnit atmosféru celého jejich pobytu. Snažte se:

  • Být k dispozici. Zapněte si upozornění, abyste mohli rychle odpovídat na zprávy, které vám hosté pošlou. Annette, hostitelka v San Francisku, popisuje, že hosty nabádá, aby ji i v případě méně závažných problémů okamžitě kontaktovali s tím, že se o vše postará.

  • Být transparentní. Pravdivě uveďte přesně to, co by hosté měli očekávat. „To, na co hosty nalákáte, se musí shodovat s tím, co po příjezdu opravdu dostanou,“ potvrzuje Daniel, hostitel v San Francisku.

  • Být přístupní a vstřícní. Zeptejte se hostů, co pro ně můžete udělat, aby se cítili pohodlně a vítáni. „Jsou věci, které jako hostitelé nemůžeme předem odhadnout a nečekáme je,“ poznamenává Sadie, Superhostitelka ze Santa Fe v Novém Mexiku.

  • Buďte starostliví. Tím, jak zareagujete na případný problém, můžete zanechat trvalý dojem. „Správně zvládnutá složitá situace se může v budoucnu proměnit v další rezervaci. Stačí se vcítit do hostovy situace a pak problém co nejrychleji vyřešit,“ říká Felicity, členka Poradního výboru hostitelů a Superhostitelka z Nového Jižního Walesu v Austrálii.

Pište hostům v důležitých okamžicích

Předvídejte, co hosté potřebují vědět, aby zážitek proběhl hladce, a minimalizujte otázky, zejména v těchto chvílích:

  • Poptávka po rezervaci nebo žádost o rezervaci. Když vás hosté kontaktují, odpovězte do 24 hodin. 

  • Potvrzení rezervace. Pošlete hostům zprávu s poděkováním za rezervaci a informujte je, že jim můžete zodpovědět případné dotazy.

  • Příjezd. Den nebo dva před příjezdem hostům připomeňte, kde v aplikaci najdou pokyny k příjezdu, a sdělte jim všechny důležité informace o tom, jak se dostat dovnitř. V rámci jednoho dne po příjezdu se zeptejte, jestli je všechno v pořádku.

  • Odjezd. Krátce po odjezdu pošlete hostům zprávu, ve které jim poděkujete a požádáte je o napsání hodnocení. Co nejdřív jim napište vlastní hodnocení.

Automatizujte si zprávy

Díky dobrému indexu odpovědí budou mít vaše nabídky ubytování lepší pozici ve výsledcích vyhledávání na Airbnb. Předvídejte nejčastější otázky a mějte na ně připravené odpovědi díky těmto funkcím:

  • Rychlé odpovědi. V doručených zprávách si vyberte ze seznamu šablon nebo si napište a uložte své vlastní. Přizpůsobte si je pomocí zkratkových kódů, které za vás vyplní podrobnosti o hostovi, rezervaci a nabídce ubytování.
  • Naplánované zprávy. Obsahují užitečné informace o pobytu a hosté je automaticky dostávají v určitou dobu. I ty si můžete přizpůsobit pomocí zkratkových kódů.

Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

Airbnb
22. úno 2024
Bylo to užitečné?