Jak zpochybnit odvetná hodnocení
Poznámka editora: Tento článek byl zveřejněn v rámci zimního vydání Airbnb 2022. Informace se mohly od jeho zveřejnění změnit. Přečtěte si více o našem nejnovějším vydání.
Víme, že hostitelé jsou často znepokojeni možností odvetného hodnocení. Jedná se o neobjektivní hodnocení, která můžou hosté napsat poté, co jste nahlásili, že porušili jedno z vašich domácích pravidel, poškodili váš majetek nebo se dopustili jiného závažného porušení podmínek.
Náš systém hodnocení vám umožňuje zpochybnit hodnocení, která považujete za odvetná.
Lepší ochrana před odvetnými hodnoceními
Jako hostitelé byste se měli cítit během návštěvy hosta příjemně, aniž byste se museli obávat, že dostanete odvetné hodnocení. Odvetná hodnocení od hostů, kteří závažně porušili podmínky, můžete zpochybnit bez ohledu na to, kdy byla zveřejněna. Mezi taková porušení patří:
Poškození vašeho majetku
Překročení doby rezervace
Porušení standardních domácích pravidel
Pořádání nepovoleného večírku nebo oslavy v ubytování
Zpochybnění hodnocení nezaručuje, že bude odstraněno. Pokud hodnocení zpochybníte, požádáme vás o důkazy, jako jsou fotky nebo vlákna zpráv s hosty.
Vaše důkazy budou muset prokázat, že došlo k vážnému porušení zásad. Musí být jasné, že nahlášení porušení zásad na Airbnb a/nebo hostovi pravděpodobně vedlo k odvetnému hodnocení.
Veškerá komunikace s hosty by měla být ve vašich doručených zprávách na Airbnb, aby náš tým zákaznického servisu mohl důkazy snadno posoudit. Hodnocení můžou zpochybňovat pouze primární hostitelé a primární hosté.
Další informace o našich zásadách pro psaní hodnocení
Information contained in this article may have changed since publication.