Jak zajistit, aby příjezd proběhl hladce

Mějte pro hosty podrobné pokyny a srdečně je přivítejte.
Od Airbnb dne 3. led 2020
2minutové čtení
Aktualizováno 4. čvn 2024

Dobrá zkušenost s příjezdem začíná srozumitelnou komunikací a končí tím, že hostům pomůžete se zabydlením, aby se u vás cítili vítaní. Takhle zajistíte, aby příjezd proběhl hladce.

Připravte proces příjezdu a ubytování

U nabídky přejděte do průvodce příjezdem a vytvořte proces příjezdu, který bude jednoduchý a spolehlivý.

  • Vyberte čas příjezdu. Zvažte, kolik času budete potřebovat k přípravě ubytování na příjezd dalšího hosta. Řada hostitelů dává přednost odpolednímu příjezdu, aby měli dost času na úklid, než dorazí další hosté.

  • Napište jasné pokyny, kudy se dá k vašemu ubytování dostat. Uveďte užitečné podrobnosti, pokud je ho například obtížné najít nebo ve vaší oblasti není spolehlivý telefonní signál.

  • Vyberte proces příjezdu a ubytování. Řada hostů dává přednost pohodlnému samoobslužnému procesu ubytování, který jim umožní dostat se dovnitř, aniž byste tam byli.

  • Uveďte pokyny k příjezdu. Až budete mít vybraný proces příjezdu a zadáte podrobnosti, například kde se nachází vaše uzamykatelná skříňka, můžete ve stejné sekci přidat podrobné pokyny s fotkami.

  • Vytvořte domácí příručkuprůvodce. Podělte se o důležité informace o svém ubytování, například jak se připojit k wifi, a přidejte místní tipy, třeba kde se dá dobře najíst.

Hosté vaše pokyny k příjezdu najdou v podrobnostech pobytu 48 hodin před časem příjezdu, anebo 24 hodin před časem příjezdu, pokud máte flexibilní storno podmínky.

Zvažte, že na den nebo dva před příjezdem naplánujete zprávu. Je to příležitost, jak všem hostům s rezervací poslat pokyny k příjezdu a požádat je, aby se na vás v případě jakýchkoliv dotazů obrátili.

Nachystejte své ubytování

Důležitou součástí příjezdu hostů je jejich první dojem, když otevřou dveře.

  • Mějte v ubytování dokonalý pořádek. Vytvořte postup, při kterém vyčistíte všechny povrchy, podlahy a tkaniny a důkladně zkontrolujete, jestli někde nejsou skvrny, nečistoty nebo vlasy.

  • Zajistěte, aby užitečné informace byly na očích. Umístěte tištěné verze domácí příručky a průvodce na viditelné místo.

  • Připravte dárek na uvítanou. Může to být jen něco obyčejného, třeba ručně psaný vzkaz nebo místní lahůdka.

  • Mějte v záloze náhradní možnost vstupu. V případě, že selže primární způsob příjezdu a ubytování, zvažte uschování náhradního klíče v uzamykatelné schránce u vchodu.

Ať už se rozhodnete přivítat hosty jakkoliv, vy nebo spoluhostitel byste měli být během příjezdu k zastižení, abyste mohli rychle vyřešit případné problémy. Když budete hostům při příjezdu rychle odpovídat, může to navíc udělat pozitivní dojem i na zbytek jejich pobytu.

Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

Airbnb
3. led 2020
Bylo to užitečné?