Návrhy se zobrazí po zadání do vyhledávacího pole. Návrhy k vyhledání můžeš procházet šipkami nahoru a dolů. Pro výběr použij enter. Pokud vybereš frázi, odešle se k vyhledání celá fráze. Jestliže se jedná o odkaz, prohlížeč přejde na danou stránku.
Návody
Host

Proč mohla být tvá žádost o rezervaci hostitelem zamítnuta

Hostitelé nemusí vyhovět každé žádosti, která jim přijde. To je důvod, proč někteří hostitelé požadují, aby jim hosté poslali žádost o rezervaci. Pak mají 24 hodin na to, aby na žádost reagovali.

Důvody, které mohly vést k tomu, že hostitel žádost o rezervaci odmítl

Když hosté pochopí, proč hostitelé odmítají žádosti o rezervace, můžou se tak lépe připravit na úspěšnou rezervaci. Tady jsou některé z nejčastějších důvodů, proč může hostitel žádost odmítnout:

  • Host nemá žádná hodnocení nebo má jen ta negativní. Hostitelé se při posuzování spolehlivosti a dodržování domácích pravidel často spoléhají na předešlá hodnocení hosta.
  • Speciální požadavky, kterým hostitel nemůže vyhovět. Někdy mají hosté speciální požadavky, které jdou nad rámec toho, co dané ubytování nabízí. Může to být třeba požadavek na předčasný příjezd, pozdější odjezd, další vybavení, parkování navíc nebo ubytování pro víc osob, než hostitel umožňuje. Pokud hostitel těmto přáním nedokáže vyhovět, může žádost odmítnout.
  • Termín není dostupný. Občas se může stát, že kalendář hostitele není aktuální a požadované datum není k dispozici.
  • Host rezervuje jménem někoho jiného. Žádosti podané jménem jiných lidí, jako jsou rodinní příslušníci nebo přátelé, nejsou na Airbnb povoleny.
  • Nejasná komunikace nebo nedostatek transparentnosti. K zamítnutí žádosti o rezervaci může dojít i z důvodu chybějících informací, jako je například zmínka o tom, kdo přijede a proč. Hostitelé oceňují jasnou komunikaci a transparentnost, aby měli jistotu, že jejich hostitelský styl bude odpovídat představám a očekáváním hostů.

Co můžeš udělat před rezervováním, aby tě hostitelé lépe poznali

Tady je několik věcí, které můžeš udělat, aby sis zajistil/a rezervaci:

  • Vyplň svůj profil na Airbnb. Dobře vyplněným profilem dáš najevo hostitelům, kteří tě ještě neznají, že jsi spolehlivý/á a autentický/á, čímž jim můžeš pomoct překonat přirozenou nedůvěru a zajistit, že tě můžou bez obav přivítat ve svém domově.
  • Ověř svou totožnost na Airbnb. Pokud jsi na Airbnb nový/á, zvaž ověření, které ti pomůže zvýšit důvěryhodnost.
  • Hostiteli můžeš poslat poptávku ve zprávě, nebo žádost o rezervaci, ve které uvedeš podrobnosti. Dej hostiteli vědět, proč se ti jeho ubytování líbí, kdo s tebou přijede, proč do jeho oblasti cestuješ a vše ostatní co si myslíš, že by měl vědět.
  • Přečti si domácí pravidla hostitele a popis nabídky a dej mu vědět, že sis je přečetl/a. Pokud ses s domácími pravidly seznámil/a, můžeš hostitele ujistit, že je budeš během pobytu dodržovat. Pokud máš nějaké doplňující otázky ohledně ubytování, můžeš hostiteli napsat.

Pamatuj: Když hostitelé odpovídají na žádost o rezervaci, nevidí profilovou fotku hosta. Fotka se jim zobrazí až žádost o rezervaci přijmou a rezervace bude potvrzena. Přečti si víc o tom, jaké údaje hosta se hostitelům zobrazují před přijetím žádosti.

Jak zajišťujeme, aby zamítnuté žádosti o rezervace byly v souladu s našimi Nediskriminačními zásadami

Hostitelé na Airbnb musí dodržovat naše Nediskriminační zásady, které zahrnují veškeré úsilí o vstřícné přijetí hostů bez ohledu na jejich původ nebo sociální status. Pokud máš pocit, že tvá žádost o rezervaci byla zamítnuta z důvodu, který porušuje naše Nediskriminační zásady, dej nám prosím vědět.

Pomohl ti tento článek?

Související články

Nech si poradit s rezervací, účtem a podobně.
Přihlásit se nebo se zaregistrovat