Rozšiřte svou hostitelskou síť
Snažte se být vidět ve svém okolí – zlepšíte tím svoji schopnost objevovat hostitele, kteří potřebují vaši pomoc. Kombinace online a osobního marketingu pomůže hostitelům dozvědět se o vaší dostupnosti a šířit povědomí o vašich spoluhostitelských službách.
Hledání hostitelů, kteří potřebují pomoc
Přestože si vás hostitelé můžou kdykoliv najít přes vstupní stránku pro zkušené spoluhostitele, je chytré navázat kontakt s hostiteli ve vaší komunitě. Někteří úspěšní spoluhostitelé si pro své spoluhostitelské služby založili stránku na LinkedInu, Instagramu nebo Facebooku.
Pokuste se hledat příležitosti k osobním networkingovým událostem, kde můžete narazit na hostitele, kteří hledají spoluhostitele ve vaší oblasti.
Jimmy, zkušený spoluhostitel z Palm Springs v Kalifornii, uvádí, že většinu hostitelů našel tak, „že si o něm mezi sebou řekli lidi z jeho okolí“. Hostitele můžete objevit, když to nejmíň čekáte: Jimmy nedávno našel dvě nové nemovitosti prostřednictvím svého čističe bazénů.
Dominic, zkušený spoluhostitel z Cornwallu v Anglii, měl podobnou zkušenost. „Přišlo to samo od sebe,“ vzpomíná. „A šířilo se to tempem, které jsem byl schopen zvládnout.“
Jakmile se zavedete, můžete začít hledat způsoby, jak se odlišit. Můžete postupovat například tak, že vytvoříte:
Newsletter nebo blog, kde budete hostitele průběžně informovat
Uvítací sadu pro hosty
Služby přizpůsobené pro hostitele nebo hosty
Průvodce místními slevami
Odesílání doporučení
Pokud najdete hostitele mimo platformu služeb pro zkušené spoluhostitele, můžete ho přizvat ke spolupráci, a to tak, že mu pošlete doporučující odkaz z palubovky na platformě pro zkušené spoluhostitele. Přestože si nové hostitele nemusíte přidávat na kartu žádostí, může to být účinný způsob, jak si udržet přehled a pořádek.
Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.