Jak přivítat první hosty na Airbnb

Zajistěte, aby byl každý pobyt pro vaše hosty nezapomenutelný.
Od Airbnb dne 20. lis 2019
Aktualizováno 10. čvn 2024

Možná máte otázky ohledně toho, jak se připravit na první hosty. Tady je pár tipů, jak zařídit, aby šlo všechno hladce.

Mějte nastavený jednoduchý proces příjezdu

Nastavte proces, který je jednoduchý a spolehlivý. Do průvodce příjezdem u své nabídky zadejte, kudy se k vám hosté dostanou, dále pokyny k příjezdu a popis jednotlivých kroků během ubytování. Řada hostů dává přednost pohodlnému samoobslužnému procesu ubytování, který jim umožní dostat se dovnitř, aniž byste tam byli.

Vaše pokyny k příjezdu hosté najdou v podrobnostech pobytu 48 hodin před plánovaným příjezdem, anebo 24 hodin před příjezdem, pokud máte flexibilní storno podmínky.

Předvídejte potřeby hostů

Každý host je jiný, ale většina očekává, že budou mít přístup k určitým věcem a informacím. Proveďte tyto kroky, abyste jim zajistili příjemný pobyt.

  • Zásobte se základními věcmi. Patří sem ručníky, povlečení, polštáře, mýdlo a toaletní papír.

  • Buďte jim k dispozici. Mějte plán, jak rychle řešit případné problémy, a připomeňte hostům, že když se něco přihodí, můžou se na vás obrátit.

  • Připravte domácí příručku. Poskytněte v ní důležité informace, například jak se připojit k internetu nebo jak používat spotřebiče. Vytištěnou verzi umístěte tak, aby ji hosté snadno našli.

  • Přidejte průvodce. Podělte se o místní tipy, včetně míst, kde se dá dobře najíst, kam můžou hosté vyrazit na nákupy, za památkami nebo do přírody.

Včas a často komunikujte

Každá vaše interakce s hosty znamená příležitost, jak si ujasnit očekávání a jak jim dát najevo, že vám záleží na jejich potřebách.

  • Vytvořte příjemné prostředí. Upřednostněte inkluzivní postupy, aby se u vás každý cítil příjemně. Začněte tím, že se hostů jednoduše zeptáte, co by pomohlo, aby se cítili jako doma.

  • Mějte pochopení. Snažte se vnímat každou situaci pohledem hosta.

  • Rychle reagujte. Díky dobrému indexu odpovědí budou mít vaše nabídky ubytování lepší pozici ve výsledcích vyhledávání na Airbnb. K rychlé komunikaci použijte aplikaci a nastavte si naplánované zprávy, které poskytnou užitečné informace v důležitých okamžicích, jako je příjezd.

Tady je pár vzorových zpráv, které stojí za zvážení. Tyto příklady používají zkratkové kódy, což jsou zástupné symboly, které automaticky vyplní podrobnosti o rezervaci, o nabídce a o hostovi. Vložte je z rozbalovací nabídky, protože pokud je zadáte ručně, nebudou fungovat.

Udržujte v nabídce ubytování čistotu a pořádek

Hosté očekávají, že po příjezdu najdou čisté ubytování. Vytvořte postup, který zahrne vyčištění všech povrchů, podlah a tkanin.

  • Zkontrolujte, jestli někde nejsou skvrny, nečistoty nebo vlasy. K běžně opomíjeným místům patří prostory pod postelí, uvnitř zásuvek a na okenních záclonách, závěsech, roletách či žaluziích.

  • Volte neutrální vůně. Jakékoliv výrazné vůně by mohly hosty odradit. Během úklidu otevřete okna a používejte nepříliš agresivní, víceúčelové dezinfekční prostředky. 

  • Odstraňte nebo uložte osobní věci. Ubytování bude působit přívětivěji a nebude přeplněné.

Žádejte o hodnocení a sami je pište

Vy i host máte na vzájemné ohodnocení 14 dní. Hodnocení zůstanou skryta, dokud to své nenapíší obě strany (vy i rezervující host) nebo dokud neuplyne 14denní lhůta na jejich napsání. Hosté můžou udělovat i hodnocení hvězdičkami za celkový zážitek a v šesti podkategoriích: čistota, přesnost, příjezd, komunikace, lokalita a hodnota.

Několik prvních hodnocení je obzvlášť důležitých. Celkové hvězdičkové hodnocení se u nabídky objeví, jakmile získáte celkem tři hodnocení, a může ovlivnit její umístění ve výsledcích vyhledávání. Zvažte, že na den odjezdu naplánujete zprávu, ve které hosty požádáte, aby svůj pobyt ohodnotili.

Při psaní hodnocení buďte upřímní a zdvořilí a při hodnocení všech hostů se řiďte stejnými standardy. Proces hodnocení pomáhá budovat důvěru mezi hosty a hostiteli.

Výukový program: V roli nového hostitele

Další tipy

Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

Airbnb
20. lis 2019
Bylo to užitečné?