Efektivní komunikace
Efektivní komunikace s hosty může přispět k tomu, že se z dobrého pobytu stane skvělý. Pomocí funkcí pro zasílání zpráv na Airbnb můžete sdílet důležité podrobnosti a připomenutí, rychle odpovídat na dotazy a srdečně přivítat své hosty.
Začněte tím základním
Způsob, jakým poskytujete informace, může ovlivnit atmosféru celého pobytu. Snažte se:
Být k dispozici. Zapněte si upozornění, abyste mohli rychle odpovídat na zprávy hostů. Annette, hostitelka v San Francisku, popisuje, že hosty nabádá, aby ji i v případě méně závažných problémů okamžitě kontaktovali s tím, že se o vše postará.
Být transparentní. Pravdivě uveďte přesně to, co by hosté měli očekávat. „To, na co hosty nalákáte, se musí shodovat s tím, co po příjezdu opravdu dostanou,“ potvrzuje Daniel, hostitel v San Francisku.
Být přístupní a vstřícní. Zeptejte se hostů, co pro ně můžete udělat, aby se cítili příjemně a jako doma. „Jsou věci, které jako hostitelé nemůžeme předem odhadnout a nečekáme je,“ poznamenává Sadie, Superhostitelka ze Santa Fe v Novém Mexiku.
Být starostliví. Tím, jak zareagujete na případný problém, můžete zanechat trvalý dojem. „Správně zvládnutá složitá situace se může v budoucnu proměnit v další rezervaci. Stačí se vcítit do hostovy situace a pak problém co nejrychleji vyřešit,“ říká Felicity, členka Poradního výboru hostitelů a Superhostitelka z Nového Jižního Walesu v Austrálii.
Komunikace v klíčových okamžicích
Předvídejte, co hosté potřebují vědět, aby zážitek proběhl hladce, a minimalizujte otázky. Mezi klíčové momenty při plánování pobytu a cestování patří:
Poptávka nebo žádost o rezervaci. Když vás hosté kontaktují, máte na odpověď 24 hodin, ale ideální je odpovědět co nejdřív. Většina hostitelů odpoví do hodiny.
Potvrzení rezervace. Pošlete hostům zprávu s poděkováním za rezervaci a informujte je, že jim můžete zodpovědět případné dotazy.
Příjezd. Den nebo dva před příjezdem hostům připomeňte, kde v aplikaci najdou pokyny k příjezdu, a podělte se s nimi o všechny důležité informace související s přístupem do ubytování.
Během pobytu. Krátce po příjezdu se hostů zeptejte, jestli mají vše, co potřebují, aby si mohli užít pohodlný pobyt. Můžete jim doporučit své oblíbené místní obchody, restaurace nebo aktivity.
- Odjezd. Krátce po odjezdu pošlete hostům zprávu, ve které jim poděkujete a požádáte je, aby napsali hodnocení. Hodnocení hostů napište co nejdřív.
Automatizujte si zprávy
Dobrý index odpovědí je jedním z několika faktorů, díky kterým budou mít vaše nabídky ubytování lepší pozici ve výsledcích vyhledávání na Airbnb.
Předvídejte nejčastější otázky a mějte na ně připravené odpovědi díky těmto funkcím na kartě Zprávy:
Rychlé odpovědi
Vytvořte si šablony zpráv, pomocí kterých můžete snadno sdílet informace, například kde zaparkovat nebo zda si mohou hosté před oficiálním časem příjezdu uložit v ubytování zavazadla.
Šablony si můžete přizpůsobit pomocí zkratkových kódů, které automaticky vyplní údaje o hostech, rezervaci a nabídce ubytování.
Jakmile nastavíte rychlé odpovědi, funkce na kartě Zprávy interpretuje pomocí umělé inteligence dotaz hosta a automaticky navrhne nejvhodnější odpověď.
Naplánované zprávy
Vytvořte standardní zprávy a naplánujte jejich doručení hostům v klíčových okamžicích, jako jsou ty uvedené výše.
I tyto zprávy si můžete přizpůsobit pomocí zkratkových kódů.
Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.