Efektivní komunikace

Posílejte hostům srozumitelné a včasné zprávy.
Od Airbnb dne 10. led 2024
2minutové čtení
Aktualizováno 26. čvc 2024

Efektivní komunikace s hosty může přispět k tomu, že se z dobrého pobytu stane skvělý. Pomocí funkcí pro zasílání zpráv na Airbnb můžete sdílet důležité podrobnosti a připomenutí, rychle odpovídat na dotazy a srdečně přivítat své hosty.

Začněte tím základním

Způsob, jakým poskytujete informace, může ovlivnit atmosféru celého pobytu. Snažte se:

  • Být k dispozici. Zapněte si upozornění, abyste mohli rychle odpovídat na zprávy hostů. Annette, hostitelka v San Francisku, popisuje, že hosty nabádá, aby ji i v případě méně závažných problémů okamžitě kontaktovali s tím, že se o vše postará.

  • Být transparentní. Pravdivě uveďte přesně to, co by hosté měli očekávat. „To, na co hosty nalákáte, se musí shodovat s tím, co po příjezdu opravdu dostanou,“ potvrzuje Daniel, hostitel v San Francisku.

  • Být přístupní a vstřícní. Zeptejte se hostů, co pro ně můžete udělat, aby se cítili příjemně a jako doma. „Jsou věci, které jako hostitelé nemůžeme předem odhadnout a nečekáme je,“ poznamenává Sadie, Superhostitelka ze Santa Fe v Novém Mexiku.

  • Být starostliví. Tím, jak zareagujete na případný problém, můžete zanechat trvalý dojem. „Správně zvládnutá složitá situace se může v budoucnu proměnit v další rezervaci. Stačí se vcítit do hostovy situace a pak problém co nejrychleji vyřešit,“ říká Felicity, členka Poradního výboru hostitelů a Superhostitelka z Nového Jižního Walesu v Austrálii.

Komunikace v klíčových okamžicích

Předvídejte, co hosté potřebují vědět, aby zážitek proběhl hladce, a minimalizujte otázky. Mezi klíčové momenty při plánování pobytu a cestování patří:

  • Poptávka nebo žádost o rezervaci. Když vás hosté kontaktují, máte na odpověď 24 hodin, ale ideální je odpovědět co nejdřív. Většina hostitelů odpoví do hodiny. 

  • Potvrzení rezervace. Pošlete hostům zprávu s poděkováním za rezervaci a informujte je, že jim můžete zodpovědět případné dotazy.

  • Příjezd. Den nebo dva před příjezdem hostům připomeňte, kde v aplikaci najdou pokyny k příjezdu, a podělte se s nimi o všechny důležité informace související s přístupem do ubytování.

  • Během pobytu. Krátce po příjezdu se hostů zeptejte, jestli mají vše, co potřebují, aby si mohli užít pohodlný pobyt. Můžete jim doporučit své oblíbené místní obchody, restaurace nebo aktivity.

  • Odjezd. Krátce po odjezdu pošlete hostům zprávu, ve které jim poděkujete a požádáte je, aby napsali hodnocení. Hodnocení hostů napište co nejdřív.

Automatizujte si zprávy

Dobrý index odpovědí je jedním z několika faktorů, díky kterým budou mít vaše nabídky ubytování lepší pozici ve výsledcích vyhledávání na Airbnb. 

Předvídejte nejčastější otázky a mějte na ně připravené odpovědi díky těmto funkcím na kartě Zprávy:

Rychlé odpovědi 

  • Vytvořte si šablony zpráv, pomocí kterých můžete snadno sdílet informace, například kde zaparkovat nebo zda si mohou hosté před oficiálním časem příjezdu uložit v ubytování zavazadla. 

  • Šablony si můžete přizpůsobit pomocí zkratkových kódů, které automaticky vyplní údaje o hostech, rezervaci a nabídce ubytování. 

  • Jakmile nastavíte rychlé odpovědi, funkce na kartě Zprávy interpretuje pomocí umělé inteligence dotaz hosta a automaticky navrhne nejvhodnější odpověď. 

Naplánované zprávy 

  • Vytvořte standardní zprávy a naplánujte jejich doručení hostům v klíčových okamžicích, jako jsou ty uvedené výše. 

  • I tyto zprávy si můžete přizpůsobit pomocí zkratkových kódů.

Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

Airbnb
10. led 2024
Bylo to užitečné?