Jak z karty Zprávy vytěžit maximum

Vyzkoušejte tyto tipy pro rychlé a snadné vyhledávání, odesílání a plánování zpráv.
Od Airbnb dne 1. kvě 2024
Aktualizováno 3. úno 2025

Doručené zprávy na Airbnb najdete na kartě Zprávy. Díky tomu budete mít všechny zprávy týkající se hostitelství, cestování a komunikace s podporou na jednom místě. Funkce na kartě Zprávy vám umožní:

  • Filtrovat a vyhledávat doručené zprávy.
  • Odesílat a plánovat zprávy, včetně předem napsaných šablon, kterým říkáme rychlé odpovědi.
  • Komunikovat s každým hostem v rezervaci pomocí jediné konverzace.
  • Seskupovat odpovědí do vláken, abyste si udrželi pořádek v konverzacích.
  • Upravovat a zrušit odeslání zprávy.
  • Využívat potvrzení o přečtení, když si hosté otevřou vaše zprávy.
  • Reagovat na zprávy pomocí smajlíků.

Filtrování a vyhledávání zpráv

Ve výchozím zobrazení jsou vidět všechny vaše zprávy na Airbnb. Vyberte Hostitelství, Cestování nebo Podpora pro filtrování zpráv podle typu.

V rámci Hostitelství můžete použít i další filtry:

  • Nepřečtené zobrazí jen neotevřené zprávy.
  • Fáze pobytu třídí zprávy podle žádostí o rezervaci, nadcházejících rezervací, aktuálně probíhajících pobytů a minulých rezervací.
  • Nabídky třídí zprávy podle jednotlivých nabídek, pokud máte víc než jednu.
  • Důležité zobrazí pouze zprávy, které jste označili hvězdičkou.

Pokud máte spoluhostitele, jste Superhostitel vyslanec nebo hostíte zážitek na Airbnb, najdete na kartě Zprávy ještě následující filtry:

  • Spoluhostitel zobrazuje konverzace mezi vámi a všemi spoluhostiteli dané nabídky.
  • Superhostitel vyslanec zobrazuje zprávy mezi vámi a hostiteli, se kterými jste byli spárováni.
  • Zážitky vám umožní číst pouze zprávy související s rezervacemi zážitků.

Pro zobrazení zpráv, které odesíláte a dostáváte jako host, použijte filtr Cestování. Filtr Podpora vám ukáže konverzace s podporou Airbnb.

Hledáte konkrétní konverzaci? Zprávy můžete prohledávat podle jména, konkrétního slova nebo sousloví. Výsledky berou v úvahu všechny vámi použité filtry, což zrychluje vyhledání potřebné konverzace.

Odesílání a plánování rychlých odpovědí

Jasná a včasná komunikace je klíčovou součástí úspěšného hostitelství. Na kartě Zprávy můžete začínat konverzace, poskytovat informace a odpovídat na dotazy hostů.

Pokud potřebujete ušetřit čas, zkuste použít funkci rychlých odpovědí. Rychlé odpovědi jsou šablony zpráv k předávání opakujících se informací, abyste je nemuseli psát pokaždé znova. Na kartě Zprávy máte několik předem napsaných zpráv, které hostům pomůžou v klíčových okamžicích, například hned po rezervování. Tyhle rychlé odpovědi můžete použít tak, jak jsou, upravovat je nebo si vytvořit vlastní šablony. 

Karta Zprávy využívá umělou inteligenci k interpretaci dotazů hosta a automaticky navrhne rychlou odpověď. Navrhovaná odpověď se objeví v konverzaci s hostem, kde ji uvidíte pouze vy.

Navrhovanou rychlou odpověď budeš moct zkontrolovat, upravit a odeslat hned nebo naplánovat na pozdější doručení. Zástupné symboly v šablonách při odesílání zprávy automaticky vyplní některé údaje o rezervaci a nabídce, jako je lokalita, jméno hosta a čas příjezdu. Ujistěte se, že máte údaje nabídky aktuální, protože zprávy s prázdnými zástupnými symboly nebudou odeslány správně.

Když se bude blížit čas odeslání naplánované zprávy, v konverzaci s hostem se vám ukáže připomenutí. Pokud zpráva opakuje informace, které už jste s hostem sdíleli, můžete ji upravit nebo její odeslání přeskočit.

Jak používat rychlé odpovědi a ušetřit čas

Komunikace se skupinou

Každá rezervace vytvoří novou konverzaci na kartě Zprávy. 

Host, který si ubytování rezervuje, může pozvat další dospělé, kteří cestují s ním, aby se k rezervaci připojili. Hosté, kteří pozvánku přijmou, budou přidáni do konverzace a vy pošlete zprávu celé skupině. Hosté si můžou přečíst všechny zprávy, i když se připojí později, takže není potřeba psát nic znovu.

Pro víc informací o rezervaci a konverzaci, včetně seznamu všech, kteří se připojili, klepněte na tlačítko Podrobnosti. Vyberte fotku hosta a otevřete si jeho profil, kde se dozvíte víc informací o lidech, které se u sebe chystáte ubytovat.

Jak používat další funkce zpráv

Na kartě Zprávy máte i další funkce pro správu konverzací, včetně uspořádání odpovědí do vláken, nástrojů na úpravy, potvrzení o přečtení a smajlíků.

  • Když reagujete na určitou zprávu, seskupování odpovědí do vláken vnoří vaši odpověď pod původní zprávu.
  • Nástroje na úpravy umožňují upravit zprávu do 15 minut od jejího odeslání a zrušit její odeslání do 24 hodin.
  • Potvrzení o přečtení prozrazují, jestli si hosté nebo jiní příjemci vaši zprávu otevřeli, v případě, že tuto funkci nevypnuli v nastavení svého účtu.
  • Smajlíky vám umožní reagovat na zprávu úsměvem, srdcem, palcem nahoru, potleskem nebo bouřlivým smíchem.

Otázky a odpovědi týkající se karty Zprávy

Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.

Airbnb
1. kvě 2024
Bylo to užitečné?