Jak z karty Zprávy vytěžit maximum
Doručené zprávy na Airbnb najdete na kartě Zprávy. Díky tomu budete mít všechny zprávy týkající se hostitelství, cestování a komunikace s podporou na jednom místě. Funkce na kartě Zprávy vám umožní:
- Filtrovat a vyhledávat doručené zprávy.
- Odesílat a plánovat zprávy, včetně předem napsaných šablon, kterým říkáme rychlé odpovědi.
- Komunikovat s každým hostem v rezervaci pomocí jediné konverzace.
- Seskupovat odpovědí do vláken, abyste si udrželi pořádek v konverzacích.
- Upravovat a zrušit odeslání zprávy.
- Využívat potvrzení o přečtení, když si hosté otevřou vaše zprávy.
- Reagovat na zprávy pomocí smajlíků.
Filtrování a vyhledávání zpráv
Ve výchozím zobrazení jsou vidět všechny vaše zprávy na Airbnb. Vyberte Hostitelství, Cestování nebo Podpora pro filtrování zpráv podle typu.
V rámci Hostitelství můžete použít i další filtry:
- Nepřečtené zobrazí jen neotevřené zprávy.
- Fáze pobytu třídí zprávy podle žádostí o rezervaci, nadcházejících rezervací, aktuálně probíhajících pobytů a minulých rezervací.
- Nabídky třídí zprávy podle jednotlivých nabídek, pokud máte víc než jednu.
- Důležité zobrazí pouze zprávy, které jste označili hvězdičkou.
Pokud máte spoluhostitele, jste Superhostitel vyslanec nebo hostíte zážitek na Airbnb, najdete na kartě Zprávy ještě následující filtry:
- Spoluhostitel zobrazuje konverzace mezi vámi a všemi spoluhostiteli dané nabídky.
- Superhostitel vyslanec zobrazuje zprávy mezi vámi a hostiteli, se kterými jste byli spárováni.
- Zážitky vám umožní číst pouze zprávy související s rezervacemi zážitků.
Pro zobrazení zpráv, které odesíláte a dostáváte jako host, použijte filtr Cestování. Filtr Podpora vám ukáže konverzace s podporou Airbnb.
Hledáte konkrétní konverzaci? Zprávy můžete prohledávat podle jména, konkrétního slova nebo sousloví. Výsledky berou v úvahu všechny vámi použité filtry, což zrychluje vyhledání potřebné konverzace.
Odesílání a plánování rychlých odpovědí
Jasná a včasná komunikace je klíčovou součástí úspěšného hostitelství. Na kartě Zprávy můžete začínat konverzace, poskytovat informace a odpovídat na dotazy hostů.
Pokud potřebujete ušetřit čas, zkuste použít funkci rychlých odpovědí. Rychlé odpovědi jsou šablony zpráv k předávání opakujících se informací, abyste je nemuseli psát pokaždé znova. Na kartě Zprávy máte několik předem napsaných zpráv, které hostům pomůžou v klíčových okamžicích, například hned po rezervování. Tyhle rychlé odpovědi můžete použít tak, jak jsou, upravovat je nebo si vytvořit vlastní šablony.
Karta Zprávy využívá umělou inteligenci k interpretaci dotazů hosta a automaticky navrhne rychlou odpověď. Navrhovaná odpověď se objeví v konverzaci s hostem, kde ji uvidíte pouze vy.
Navrhovanou rychlou odpověď budeš moct zkontrolovat, upravit a odeslat hned nebo naplánovat na pozdější doručení. Zástupné symboly v šablonách při odesílání zprávy automaticky vyplní některé údaje o rezervaci a nabídce, jako je lokalita, jméno hosta a čas příjezdu. Ujistěte se, že máte údaje nabídky aktuální, protože zprávy s prázdnými zástupnými symboly nebudou odeslány správně.
Když se bude blížit čas odeslání naplánované zprávy, v konverzaci s hostem se vám ukáže připomenutí. Pokud zpráva opakuje informace, které už jste s hostem sdíleli, můžete ji upravit nebo její odeslání přeskočit.
Komunikace se skupinou
Každá rezervace vytvoří novou konverzaci na kartě Zprávy.
Host, který si ubytování rezervuje, může pozvat další dospělé, kteří cestují s ním, aby se k rezervaci připojili. Hosté, kteří pozvánku přijmou, budou přidáni do konverzace a vy pošlete zprávu celé skupině. Hosté si můžou přečíst všechny zprávy, i když se připojí později, takže není potřeba psát nic znovu.
Pro víc informací o rezervaci a konverzaci, včetně seznamu všech, kteří se připojili, klepněte na tlačítko Podrobnosti. Vyberte fotku hosta a otevřete si jeho profil, kde se dozvíte víc informací o lidech, které se u sebe chystáte ubytovat.
Jak používat další funkce zpráv
Na kartě Zprávy máte i další funkce pro správu konverzací, včetně uspořádání odpovědí do vláken, nástrojů na úpravy, potvrzení o přečtení a smajlíků.
- Když reagujete na určitou zprávu, seskupování odpovědí do vláken vnoří vaši odpověď pod původní zprávu.
- Nástroje na úpravy umožňují upravit zprávu do 15 minut od jejího odeslání a zrušit její odeslání do 24 hodin.
- Potvrzení o přečtení prozrazují, jestli si hosté nebo jiní příjemci vaši zprávu otevřeli, v případě, že tuto funkci nevypnuli v nastavení svého účtu.
- Smajlíky vám umožní reagovat na zprávu úsměvem, srdcem, palcem nahoru, potleskem nebo bouřlivým smíchem.
Otázky a odpovědi týkající se karty Zprávy
Informace obsažené v tomto článku se mohly od jeho zveřejnění změnit.